Klasy postaci w Anthem

klasy postaci w anthem
Reklamy

W grze można spotkać cztery rodzaje Javelinów. Choć przez pierwsze dwie misje gracz korzysta z Łowcy, to nie oznacza, że ten egzopancerz jest mu przypisany na stałe. W trakcie trzeciej oraz czwartej misji, po osiągnięciu drugiego poziomu, mamy okazję odblokować jeden z czterech Javelinów. W kolejnych misjach gracz trafi do Kuźni, która służy do modyfikowania i odblokowywania kolejnych Javelinów. Javeliny odblokować można kolejno na poziomach:

Reklamy
Reklamy
  • 2,
  • 8,
  • 16,

Modyfikować i rozwijać egzopancerze można poprzez zdobywanie kolejnych poziomów i zmianę jego wyposażenia. Na to składają się:

  • broń (ang. Weapons) – odpowiadająca za zadawanie obrażeń,
  • sprzęt (ang. Seal) – w zależności od klasy będzie nosił inną nazwę i służy do aktywowania zdolności,
  • moduły (ang. Components) – wzmacnia pancerz i osłony, a także mogą zwiększyć nasz potencjał ofensywny.

Pod względem broni gracz ma do wyboru:

  • strzelby (ang. Shotgun),
  • pistolety maszynowe (ang. Machine Pistol, dostępne dla Łowcy (ang. Ranger), Śmigacza (ang. Interceptor) oraz Sztormu (ang. Storm)) ,
  • lekkie karabiny maszynowy (ang. Light Machine Gun),
  • karabiny szturmowe (ang. Assault Rifle),
  • ciężkie pistolety (ang. Heavy Pistol, dostępne dla Łowcy (ang. Ranger), Śmigacza (ang. Interceptor) oraz Sztormu (ang. Storm)),
  • karabiny wyborowe (ang. Marksman Rifle),
  • karabiny snajperskie (ang. Sniper Rifle),
  • działka automatyczne (ang. Autocannon, dostępne tylko dla Kolosa (ang. Colossus)),
  • granatniki (ang. Grenade Launcher, dostępne tylko dla Kolosa (ang. Colossus)),
  • wyrzutnie ostrzy (ang. Blade slinger, dostępne dopiero po osiągnięciu 30 poziomu),
  • miotacze elektryczne (ang. Volt Casters, dostępne dopiero po osiągnięciu 30 poziomu,
  • akceleratory pulsacyjne (ang. Pulse Accelerator, dostępne dopiero po osiągnięciu 30 poziomu).

Oprócz tego gracz ma do dyspozycji stymulanty, które są przedmiotami jednorazowymi wpływającymi na statystyki Javelina. Można aktywować maksymalnie trzy stymulanty:

  • pierwszy na 10. poziomie,
  • drugi na 20. poziomie,
  • trzeci na 30. poziomie.
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy