Zalecana klasa dla początkujących graczy. Ten Javelin charakteryzuje się dużą wszechstronnością i zbalansowanymi statystykami. Jest szybki i mobilny, ale też zadaje duże obrażenia oraz ma sporo punktów wytrzymałości. Posiada zdolność wsparcia osłaniającą sojuszników.
Głównymi broniami Łowcy są granaty służące do walki dystansowej, a także elektryczna maczuga, która dobrze sprawdza się w walce wręcz.
Zdolności Łowcy
Granaty
Granat odłamkowy (ang. Frag Grenade)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo. Zadaje ogromne obrażenia i niszczy wszystko na dużym obszarze.
Granat zapalający (ang. Inferno Grenade)
Ognista zdolność inicjująca kombo. Podpala wrogów i zadaje im obrażenia. Tak samo natychmiastowe, jak i okresowe.
Granat mrożący (ang. Frost Grenade)
Lodowa zdolność inicjująca kombo. Zamraża i unieruchamia przeciwników.
Granaty naprowadzane (ang. Seeker Grenades)
Wybuchowa zdolność. Po rzuceniu granatu w stronę przeciwnika, ten rozdziela się na wiele małych pocisków naprowadzających.
Przyczepny granat (ang. Sticky Grenate)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo. Rzucony granat przyczepia się do przeciwnika i zadaje potężne obrażenia.
Zimnokrwisty (ang. Cold Blooded)
Lodowa zdolność inicjująca kombo (dostępna od 30 poziomu). Zadaje obrażenia i zamraża cel. Dodatkowo zamrożenie powoduje, że ataki wręcz zadają 270% obrażeń więcej w ciągu kolejnych 10 sekund.
Eksplodujący Płomień (ang. Explosive Blaze)
Ognista zdolność inicjująca kombo (dostępna od 30 poziomu). Zadaje obrażenia i podpala przeciwników. Stykając się z wrogiem, granat wybucha.
Wielkie Otwarcie (ang. Grand Opening)
Wybuchowa zdolność (dostępna od 30 poziomu). Dzieli się na mniejsze części samonaprowadzające się na przeciwników. Trafiając przeciwników, zwiększają zadawane im obrażenia od broni o 110% na czas 20 sekund.
Ostatni argument (ang. Last Argument)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Granat wybucha na ogromnym terenie. Trafienie nim przeciwnika daje 7 ładunków umiejętności specjalnej.
Wyrzutnia szturmowa (ang. Assault Launcher)
Rakieta wyszukująca (ang. Seeking Missile)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo. Wystrzelony pocisk wyszukuje cel i razi obrażeniami wszystko w pobliżu.
Pulsująca wiązka (ang. Pulse Blast)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo. Cel jest rażony olbrzymim wyładowaniem energetycznym.
Strumień iskier (ang. Spark Beam)
Ognista zdolność. Wystrzelona wiązka energii zadaje obrażenia wszystkiemu, z czym się zetknie.
Zatrute strzałki (ang. Venom Darts)
Kwasowa zdolność inicjująca kombo. Salwa strzałek powodująca oparzenia od kwasu.
Rakieta burząca (ang. Blast Missile)
Wybuchowa zdolność. Oczyszcza okolicę rakietą, która ma olbrzymie pole rażenia.
Buława Argo (ang. Argo’s Mace)
Wybuchowa zdolność (dostępna od 30 poziomu). Rakieta eksplodująca po zetknięciu się z przeszkodą. Jeśli zabije przeciwnika, detonacja zyskuje efekt elektryczny.
Łaska Mściciela (ang. Avenger’s Boon)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Po naładowaniu się wysyła promień surowej energii. Trafiony przeciwnik otrzymuje 220% więcej obrażeń od ataków wręcz.
Lanca Żaru (ang. Ember’s Lance)
Ognista zdolność (dostępna od 30 poziomu). Wysyła stały promień energii. Przy zadaniu obrażeń trzem przeciwnikom aktywuje się ogniowa detonacja.
Pięść Góry (ang. Fist of the Mountain)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu, możliwa do uzyskania w przypadku zakupu edycji Legion of Dawn). Atak wręcz przebijający tarczę. Uderzenie przeciwnika daje 25% szansy na wywołanie eksplozji o wielkiej mocy.
Powracająca Zemsta (ang. Recurring Vengeance)
Wybuchowa zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Wysyła rakietę samonaprowadzającą. Jeśli wyzwolisz kombo za pomocą tej zdolności, zyskasz 100% naładowania umiejętności specjalnej.
Taktyczna Rzeź (ang. Tactical Onslaught)
Kwasowa zdolność (dostępna od 30 poziomu). Wysyła zatrute strzałki, które samoistnie naprowadzają się na pojedynczy cel. Po uzyskaniu tej zdolności Zatrute Strzałki zyskują dodatkowy ładunek.
Sprzęt wsparcia (ang. Support Gear)
Tarcza ochronna (ang. Bulwark Point)
Defensywna zdolność. Tworzy sferyczną tarczę, która osłania drużynę i utrzymuje wrogów na dystans.
Punkt zborny (ang. Muster Point)
Defensywna zdolność. Osłania drużynę sferyczną tarczą i zwiększa jej obrażenia od broni.
Pozostałe
Wyrzutnia rakiet (mikrorakiety) (ang. Multi-Target Missile Battery)
Wybuchowa zdolność specjalna, wyzwalająca kombo. Salwa rakietowa namierzająca dziesiątki ruchomych celów równocześnie.
Elektryczna buława (ang. Shock Mace)
Elektryczna zdolność inicjująca kombo. Atak wręcz za pomocą elektrycznej maczugi, który razi przeciwników.
Zalecany build dla Łowcy
Elektryczna buława
Jest bardzo skuteczna do nakładania na przeciwników na negatywnego statusu porażenia prądem, a także wystawiania ich na ataki combo. Jeżeli nie dysponujesz żadnymi umiejętnościami przygotowującymi wrogów do ataków kombo, rozważ częstsze korzystanie z niej.
Wyrzutnia szturmowa
Rekomendowanym wyborem jest Rakieta wyszukująca. To znacznie zmniejsza ryzyko zmarnowania wystrzelonego pocisku. Dodatkowo to zdolność kończąca kombo, dzięki czemu warto ją wykorzystać po wcześniejszym zastosowaniu zdolności inicjującej.
Granaty
Granat mrożący to idealny inicjator kombo. Dodatkowo zamraża przeciwnika i wystawia go na możliwość prostego wyprowadzenia kombinacji. Inną propozycją są Granaty naprowadzające, dzięki czemu można być pewnym, że nie zmarnujesz umiejętności na wypadek spudłowania rzutem.
Sprzęt wsparcia
Najbezpieczniejszym rozwiązaniem będzie Tarcza Ochronna, która uchroni Ciebie oraz sojuszników przed pociskami przeciwników. Inną opcją jest Punkt Zborny, który pozwala na zwiększenie obrażeń sojuszników o 20%, jeśli przebywają w polu działania zdolności.
Broń palna
Tutaj zastanów się nad preferowanym stylem gry. Jeżeli wolisz walczyć na dystans, dobrym wyborem będzie karabin szturmowy, ciężki karabin LMG lub broń snajperska. W przypadku krótkodystansowych starć najlepszym wyborem będzie strzelba o wysokich obrażeniach, ale przy tym małym zasięgu.