Sztorm

To egzopancerz także niemający zbyt wielu punktów wytrzymałości. Za to ma ataki obszarowe raniące wiele celów jednocześnie. Dysponuje także umiejętnościami z zakresu crowd control, takie jak np. zamrażanie wrogów, których pozostali gracze mogą się łatwo pozbyć. Ze względu na słaby pancerz Sztorm przeważnie trzyma się z tyłu i pełni formę wsparcia.

Jego wyposażenie dzieli się na trzy tzw. pieczęcie:

  • uderzeniową – pokrywającą dany obszar żywiołem,
  • skupiającą – atakujące poszczególne cele,
  • wsparcia – umożliwiającą użycie zdolności defensywnych i wspierających.

P

Pieczęć Uderzeniowa (ang. Blast Seal)

Uderzenie pioruna (ang. Lightning Strike)

Elektryczna zdolność wyzwalająca kombo. Wystrzał błyskawicy rażącej wrogów we wskazanym obszarze.

Lodowa burza (ang. Ice Storm)

Lodowa zdolność inicjująca kombo. Pokrycie wskazanego obszaru lodem. Ten następnie wybucha i zadaje obrażenia wrogom lodowymi odłamkami. Na koniec nakłada efekt zamrożenia.

Jezioro płomieni (ang. Flame Burst)

Ognista zdolność. Wybuch na wskazanym obszarze powodujący obrażenia od ognia.

Uderzenie lodu (ang. Ice Blast)

Lodowa zdolność inicjująca kombo. Ciśnięcie wielkimi kawałami lodu. Powoduje poważne obrażenia i nakłada efekt zamrożenia na pobliskich przeciwników.

Żywy ogień (ang. Living Flame)

Ognista zdolność inicjująca kombo. Wysłany strumień płomieni wyszukuje i podpala wrogów.

Podwójna Gwiazda (ang. Binary Star)

Ognista zdolność (dostępna od 30 poziomu). Żywy ogień samoistnie zmierza w stronę wrogów, przenikając przez ściany. Wysyłane są dwa ogniste pociski.

Odnowa Hailstorm (ang. Hailstorm’s Renewal)

Lodowa zdolność (dostępna od 30 poziomu). Odłamki lodu wystrzelone w stronę przeciwnika. Pokonanie przeciwnika automatycznie odnawia pewien procent punktów energii tarczy.

Nieskończona Zaduma (ang. Ponder Infinity)

Elektryczna zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Sprowadza promień elektrycznej energii na wybraną lokację. Podczas trwania zdolności obrażenia od elektryczności wzrastają o 165%.

Jadowity płomień (ang. Venomous Blaze)

Ognista zdolność (dostępna od 30 poziomu). Powoduje wiele eksplozji w wybranych miejscach. Po trzech następujących po sobie trafieniach przeciwnicy otrzymują obrażenia od kwasu.

Gniew Zimy (ang. Winter’s Wrath)

Lodowa zdolność inicjująca kombo (dostępna od 30 poziomu). Powoduje serię lodowych eksplozji w wyznaczonym miejscu. Pokonanie przeciwnika za pomocą tej zdolności powoduje naładowanie się jej. Może stać się tak raz na 5 sekund.

Pieczęć Skupiająca (ang. Focus Seal)

Strumień lodu (ang. Frost Shards)

Lodowa zdolność inicjująca kombo. Seria szybko wystrzelonych odłamków lodu, które stopniowo zamrażają wskazany cel.

Płonąca kula (ang. Burning Orb)

Ognista zdolność wyzwalająca kombo. Szybki wystrzał niewielkich pocisków lub po zgromadzeniu energii jednej większej kuli, która wybucha po trafieniu w cel.

Impuls elektryczny (ang. Shock Burst)

Elektryczna zdolność inicjująca kombo. Wyładowanie elektryczne, odbijające się od ścian, które jest w stanie dosięgnąć wroga schowanego za osłoną.

Lodowa włócznia (ang. Glacial Spear)

Lodowa zdolność wyzwalająca kombo. Wystrzał wiązki skoncentrowanej lodowej energii w cel.

Wyładowanie łańcuchowe (ang. Arc Burst)

Elektryczna zdolność. Wystrzał błyskawicy przeskakującej między pobliskimi przeciwnikami. Powoduje poważne obrażenia.

Czarny śnieg (ang. Black Ice)

Lodowa zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Wysyła bardzo silny promień lodowej energii. Pokonanie przeciwnika zamraża wszystkich przeciwników wokół.

Chaotyczny szron (ang. Chaotic Rime)

Lodowa zdolność inicjująca kombo (dostępna od 30 poziomu). Wystrzał samonaprowadzających odłamków lodu. Po zamrożeniu przeciwnika, podnosi obrażenia od pierwszej zdolności o 250% na czas 10 sekund.

Pieczęć otwartego umysłu (ang. Seal of the Open Mind)

Elektryczna zdolność inicjująca kombo (dostępna od 30 poziomu). Wystrzał odbijającej się elektrycznej kuli, która podąża za przeciwnikami. Jeżeli masz wyposażoną tę zdolność, Impuls elektryczny otrzymuje dodatkowy ładunek.

Elektryczny łańcuch (ang. Stasis Chain)

Elektryczna zdolność (dostępna od 30 poziomu). Wystrzał pioruna atakująca do 2 pobliskich celów. Trafienie przeciwników powoduje elektryczną eksplozję.

Dziesięć tysięcy słońc (ang. Ten Thousand Suns)

Ognista zdolność wyzwalająca kombo (dostępna od 30 poziomu). Wyrzut szybkich pocisków ognia lub naładowanie umiejętności i wysłanie potężniejszej, eksplodującej kuli ognia. Po trafieniu przeciwnika obrażenia są zwiększone o 10% na czas 10 sekund. Efekt może stackować się do 10.

Pieczęć wsparcia (ang. Focus Seal)

Ściana wiatru (ang. Wind Wall)

Defensywna zdolność. Przeźroczysta ściana powstrzymująca pociski wroga.

Pole przyśpieszenia (ang. Quickening Field)

Defensywna zdolność. Pole, na którym czas odnawiania zdolności jest skrócony dla wszystkich sprzymierzeńców znajdujących się w zasięgu.

Pozostałe

Burza żywiołów (ang. Elemental Storm)

Mieszana (lód, elektryczność, ogień) zdolność specjalna. Wir energii pustoszący wskazany obszar i poważnie zadający obrażenia znajdującym się w nim przeciwnikom.

Uderzenie płomieni (ang. Fiery Strike)

Ognista zdolność wyzwalająca kombo. Błysk płomieni zadający obrażenia wrogom, a także odrzucający ich, jeżeli został użyty wystarczająco blisko.

Przykładowy build dla Sztormu

Broń

W przypadku Sztormu to najmniej ważna kategoria wyposażenia. Anthem domyślnie proponuje Sztormowi karabin wyborowy (Marksman Rifle), co może jak najbardziej się przydać. W przypadku drugiej broni dobrym pomysłem jest lekki karabin maszynowy (Light Machine Gun) czy karabin szturmowy (Assault Rifle).

Pieczęć skupiająca

Dobrym wyborem pod tym względem, szczególnie przez nas rekomendowanym, jest Promień lodu. Dziesięć losowych pocisków zamrozi zarówno pojedynczych, silnych wrogów, jak i kilku słabszych przeciwników. Dodatkowo jest to zdolność inicjująca kombo, więc jest naprawdę dobrym pomysłem na rozpoczęcie starcia.

Pieczęć uderzeniowa

Uderzenie pioruna wydaje się najodpowiedniejszą zdolnością. To pojedynczy, lecz silny atak obszarowy, który razi prądem przeciwników znajdujących się w polu działania umiejętności. Warto aktywować ją po aktywowaniu Strumienia lodu, gdyż pełni funkcję wyzwalacza kombo.

Pieczęć wsparcia

Jeśli chodzi o ten slot, rekomendujemy dwie zdolności:

  • Ściana wiatru – zatrzyma pociski wystrzelone w Twoją stronę, a przy okazji Ty możesz ich nadal dowolnie atakować,
  • Pole przyśpieszenia – będzie bardzo przydatne, jeżeli w pieczęciach skupiającej i uderzeniowej zainstalowałeś naprawdę mocne moduły.

Komponenty

W przypadku Sztormu na Twoją uwagę zasługują moduły wspomagające takie aspekty egzopancerza, jak:

  • obrażenia od żywiołów,
  • obrażenia od kombo.
Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here